Vraaggesprek

Tijdens het vraaggesprek, in medische termen ook wel anamnese genoemd, gaan wij dieper in op uw klachten. Het zal waarschijnlijk ook niet de eerste keer zijn dat u hierover vertelt. De meeste mensen die ons bezoeken hebben al meerdere specialisten gezien.

Gedurende dit vraaggesprek gaan wij in op de ontstaanswijze van de klachten, het verloop gedurende 24 uur en wat er tot nu toe aan gedaan is of beter, wat heeft u er tot nu toe zelf aan gedaan. Daarnaast is belangrijk dat wij inzicht krijgen in de provocerende en verlichtende momenten gedurende uw dagelijkse activiteiten. Tot slot zijn kennis over uw werkzaamheden, hobbies, sport en werkplek nodig om u straks goed te kunnen adviseren.

Het Onderzoek Adviestraject

Heeft u vragen?

Heeft u een vraag of wilt u meer informatie? Bel dan vrijblijvend met onze klantenservice:

Bel mij terug 073 657 1300

Ervaringen van klanten

Ilona Veld Ilona Veld
Reclassering Nederland

Ergo Zit heeft bij ons workshops verzorgd voor de medewerkers. De medewerkers hebben dit als zinvol, prettig en praktisch toepasbaar ervaren. Het heeft inzichten gegeven die niet alleen in het werk maar ook in het dagelijkse leven bruikbaar zijn.

Ton van den Berk Ton van den Berk
Jumbo Supermarkten

Enige tijd geleden besloot Jumbo tot het geven van tiltrainingen om het verzuim aan te pakken. De training is door de medewerkers positief ontvangen. Door de vakkundigheid van de trainer zijn de medewerkers beter gaan nadenken over wat hun lichaam wel en niet kan.

Bekijk onze aanpak